Причини зростаючої популярності корейської косметики

Причини зростаючої популярності корейської косметики
Незважаючи на регулярне поява нових продуктів з Європи та Америки, корейська натуральна косметика продовжує залишатися на піку популярності. Причому їй віддають перевагу як звичайні споживачі, так і косметологи, а число захоплених відгуків на інтернет-форумах і в блогах постійно зростає. У чому причина такого успіху? Спробуємо розібратися детальніше.
Основні причини популярності продукції
Отже, у наших співвітчизниць корейська косметика знайшла широку популярність завдяки доступним цінам та високій якості. Продукція відомих європейських брендів може коштувати в кілька разів дорожче.
Серед інших причин високої популярності косметики з Кореї називають:
1) Натуральні інгредієнти. В склад продуктів для регулярного догляду та декоративних засобів включена маса компонентів, корисних для шкіри. Практично всі вони мають натуральне походження: ефірні олії, маточне молочко та бджолиний віск, екстракти лікарських трав і т. п.
2) Повна органіка. У складі корейських коштів відсутні синтетичні барвники, штучні ароматизатори, ароматизатори та інші речовини, здатні зашкодити шкірі. Щоправда, вимоги до якості у корейських виробників дещо відрізняються від європейських. Тому перед покупкою варто уважно вивчити склад обраних продуктів. Припустимо незначне додавання консервантів — виключно для збільшення терміну придатності.
3) Оригінальна рецептура. Давньосхідні рецепти краси в поєднанні з досягненнями сучасної медицини і фармакології дають приголомшливий результат. Наприклад, зміїна отрута і екстракт женьшеню— старовинні, століттями перевірені засоби для збереження молодості шкіри. А додавання в крем пептидів — ноу-хау сучасності, що дозволяє уповільнити процес старіння.
4) Відмінна якість продукції (навіть самої бюджетної). Корея – країна, де активно використовують високі технології, у тому числі і для виробництва косметики за низькими цінами.
5) Огромный ассортимент на любой вкус. В нашем каталоге вы найдете самые известные бренды. Но на самом деле производителей намного больше. У каждого из них – свои линейки косметических средств, рассчитанные на различные потребности покупателей. Поэтому очень легко подобрать косметику, решающую индивидуальные вопросы с вашими волосами и кожей.
6) Економічна, оригінально оформлена упаковка. Це не просто рекламний трюк, здатний привернути увагу споживачів. Корейські виробники намагаються зробити упаковку максимально зручною, щоб ви могли використовувати косметику до останньої краплі.
- Який засіб для очищення обличчя підійде вам?Очищення обличчя - в першу чергу, гігієнічна процедура. Її можна порівняти з чищенням зубів. Шкірний жир, залишки косметики і відмерла шкіра – ідеальне середовище для розмноження бактерій. В результаті ми маємо чорні точки, прищики...Повна версія статті